FAQ - Často kladené otázky

Jaká je kvalita použitých krabic, které prodáváme?
 
Velmi dobrá! Nabízíme pouze zkontrolované krabice v dobrém stavu. Krabice mohou být s potiskem, bez potisku, popsané a se zbytky lepící pásky, ale vždy plně funkční pro účely zasílání, skladování, stěhování, archivace atd.
 
Krabice jsou v rozloženém nebo složeném stavu?
 
Všechny krabice prodáváme v rozloženém stavu. Pro představu do běžného osobního automobilu typu kombi se do zavazadlového prostoru vejde 50 kusů rozložených krabic na stěhování o rozměrech 370x380x380 mm (v případě sklopení i zadních sedadel 100 kusů). Do Fordu Tranzit střední velikosti se vejde přes 500 kusů krabic stejné velikosti (složené na volno, ne na paletách).
 
Jak je možné krabice objednat?
 
Krabice je možné objednat emailem na info@odvozpapiru.cz nebo telefonicky na tel.: 603 224879. Neprovozujeme e-shop, ale objednávky vyřizujeme okamžitě.

Za jak dlouho budou krabice po objednání připraveny k osobnímu odběru nebo zaslány na mojí adresu?
 
Víme, že čas jsou peníze a rychlejší vyhrává! V případě osobního odběru je možné si krabice ve většině případů vyzvednout ještě v den objednání. Přesný termín vydání zboží je sjednán během emailové nebo telefonické objednávky.
 
Krabice rovněž rozesíláme zákazníkům po celé republice prostřednictvím České pošty jako Balík do ruky. Krabice jsou odesílány max. druhý den po uhrazení (viz. Jak lze nákup uhradit?), platí i v případě zaslání na dobírku.

Na území Prahy a do blízkého okolí rozvážíme zboží rovněž vlastní dopravou. Cena dopravy 5 Kč/km, počítáno tam a zpět z našeho skladu v Žirovnické ulici, Praha 10 - Záběhlice. Minimální cena dopravy 80 Kč + DPH.
 
Jak lze nákup uhradit?
 
V případě osobního odběru v hotovosti nebo předem bankovním převodem na základě zálohové faktury. 

V případě zaslání prostřednictvím České pošty předem bankovním převodem na základě zálohové faktury nebo na dobírku (dobírka příplatek 48 Kč).
 
V případě naší vlastní dopravy v hotovosti při dodání nebo předem bankovním převodem na základě zálohové faktury.
 
Kolik stojí zaslání krabic nebo doprava?  

Cena zaslání se odvíjí od váhy balíku dle ceníku České pošty. Příklad - v případě odběru 20-ti kusů nejprodávanější krabice pro účely stěhování o rozměrech 370x380x380 mm, cena 178 Kč. V případě zaslání 40-ti kusů, cena 248 Kč. Přesnou cenu sdělujeme zákazníkovi dle konkrétní objednávky.
 
V případě firemních objednávek ve velkých objemech sjednáváme způsob dopravy a cenu individuálně.

Na území Prahy a do blízkého okolí rozvážíme zboží rovněž vlastní dopravou. Cena dopravy 5 Kč/km, počítáno tam a zpět z našeho skladu v Žirovnické ulici, Praha 10 - Záběhlice. Minimální cena dopravy 80 Kč + DPH.
 
Lze si zajistit dopravu i vlastním dopravcem?
 
Ano je to možné. Pokud jste firma, která má smlouvu s libovolným přepravcem, stačí zaslat termín, kdy má být zboží připraveno.
 
Proč prodáváme použité krabice?
 
Kvalitní jednou použité krabice v mnoha činnostech a oborech poslouží úplně stejně jako krabice nové, a to s 50 - 80% úsporou. Rovněž se touto činností částečně podílíme na ochraně životního prostředí. Opakovaným používáním kartonových krabic ve velkých objemech šetříme energie, které by jinak byly zbytečně spotřebovány na jejich recyklaci.  
 
Měníme zažité Použij a zrecykluj na Použij, znovu použij, až potom zrecykluj!
 

Kontakt

Odvoz Papíru.cz

Prodejní sklad:
Žirovnická 3124/1
106 00, Praha 10
Skladový areál ČTK
Výdej zboží pouze po tel. nebo e-mail. domluvě!!!

Provozovatel:
Benefit Reality s.r.o.
Konojedská 2143
100 00, Praha 10

Volejte Po - Pá
8,00 - 19,00

2.7 - 15.7.2018 ZAVŘENO!


Tel.: +420 603224879
Tel.: +420 732640715